Nasze atuty
- Mamy 24 letnie doświadczenie w kompleksowej obsłudze informatycznej firm
- Zaufało nam kilkudziesięciu klientów z wielu kluczowych branż
- Obsługujemy ponad 1500 urządzeń IT
- Stosujemy najnowsze technologie i innowacyjne rozwiązania
- Każdemu Klientowi przydzielamy indywidualnego specjalistę
- Oferujemy najwyższe standardy obsługi i błyskawiczny czas reakcji na zgłoszenia
- Umożliwiamy bezpłatny dostęp do oprogramowania umożliwiającego pomoc zdalną
- Zawsze indywidualnie podchodzimy do zgłaszanych problemów
Oferowane korzyści
- Redukcja kosztów związanych z obsługą informatyczną firmy
- Zabezpieczenie ciągłości pracy systemów i sprzętu IT
- Minimalizacja ryzyka przestojów i niebezpieczeństwa utraty danych
- Doradztwo w zakupie i dostawa sprawdzonego sprzętu komputerowego
- Bezpłatna dostawa sprzętu zastępczego na czas naprawy
- Korzystanie z szerokiej bazy wiedzy wykwalifikowanych specjalistów
- Bezpłatny audyt i ewidencja całości infrastruktury informatycznej przedsiębiorstwa
Obszary wsparcia
Zapewniamy kompleksowe wsparcie w zakresie opieki nad sprzętem IT, bieżącej pomocy dla użytkowników (Helpdesk) oraz administrowania siecią.
Wsparcie infrastruktury IT
- Konserwacja i naprawa sprzętu IT: komputery stacjonarne, laptopy, tablety, telefony stacjonarne (analogowe i VOiP), smartfony, drukarki, kserokopiarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne, centralki telefoniczne
- konserwacja i naprawa infrastruktury sieciowej: serwery, routery, modemy, switche, Firewall, sieć Wi-Fi, łącza VPN
- Instalacje i konfiguracje stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych
- Pośrednictwo w realizacji napraw gwarancyjnych
- Dostawa i montaż materiałów eksploatacyjnych
- Doradztwo i ocena kosztów w zakresie rozbudowy i modernizacji sprzętu oraz sieci
- Dostawa i instalacja urządzeń pamięci masowych i archiwizacji danych firmy ICY DOCK® (wyłączna dystrybucja na terenie Polski)
Helpdesk i zapewnienie ciągłości pracy systemów
- Bieżące wsparcie pracy systemów operacyjnych: Windows, Apple, Linux
- Kontrola bezpieczeństwa i ochrona antywirusową systemów
- Wdrażanie systemu kontroli i poprawności wykonywania kopii zapasowych
- Doradztwo w doborze, wycena, zakup i instalacja oprogramowania
- Aktualizacje oprogramowania
- Diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania
- Konfiguracja i zarządzanie pocztą elektroniczną
- Serwis oprogramowania księgowego: m.in. Raks, Symfonia, WF, SoftLab, Simple, Subiekt, Optima
- Ewidencja i zarządzanie licencjami na oprogramowanie
- Projektowanie i wdrażanie specjalistycznych systemów informatycznych na bazie autorskiej platformy systemowej Prelude BPM®
Wsparcie w zakresie administrowania siecią
- Monitoring ciągłości pracy systemów operacyjnych w systemie 24/7/365
- Usuwanie awarii systemów kluczowych
- Instalacja i serwis oprogramowania sieciowego
- Projektowanie i wdrażanie systemu archiwizacji danych
- Aktualizacja oprogramowania serwerów
- Przyłączanie i konfiguracja klientów sieci
- Udostępnianie systemu kont oraz zasobów użytkowników
- Konfiguracja łączy VPN i sieci Wi-Fi
- Kompleksowe zabezpieczanie danych
- Instalacja nowego sprzętu sieciowego
- Optymalizacja zasobów dyskowych serwerów
- Projektowanie i wdrażanie nowej struktury serwerowej
- Migracje danych pomiędzy serwerami
Modele współpracy
Basic – godzinowy
Najprostsza forma współpracy, w ramach której rozliczamy się z Klientem wyłącznie na podstawie ilości przepracowanych godzin. Bazujemy na ustalonej w umowie stałej stawce godzinowej oraz gwarantowanym czasie reakcji.
Dla Klientów zlokalizowanych na terenie Warszawy standardowo oferujemy bezpłatny dojazd naszego specjalisty.
Standard – ryczałtowy z limitem godzin
Model współpracy, w którym ustalamy korzystny pakiet godzin serwisowych do wykorzystania przez Klienta w skali miesiąca. Dodatkowo, po wykorzystaniu pakietu, oferujemy ustaloną w umowie stałą stawkę godzinową.
W ramach tego modelu gwarantujemy pełną opiekę serwisową, gwarantowany czas reakcji oraz stały kontakt z dedykowanym specjalistą. MOSPAN zapewnia również pełne wsparcie w zakresie: planowania i doradztwa przy zakupie sprzętu i oprogramowania, modernizacji i rozwoju sieci oraz dodatkowych prac instalacyjnych.
Maximum – ryczałtowy bez limitu godzin
Forma współpracy polegająca na zapewnieniu pełnej opieki serwisowej z nielimitowaną ilością godzin. Współpraca z Klientem odbywa się na podstawie stałej stawki określonej w umowie.
Gwarantujemy stały czas reakcji, bezpośredni kontakt z dedykowanym specjalistą oraz możliwość ustalenia dodatkowego, indywidualnego pakietu świadczeń.
W ramach tego wariantu możliwe jest stałe oddelegowanie specjalisty MOSPAN do pracy w siedzibie Klienta.