Nasze atuty

  • Mamy 21 letnie doświadczenie w kompleksowej obsłudze informatycznej firm
  • Zaufało nam kilkudziesięciu klientów z wielu kluczowych branż
  • Obsługujemy ponad 1500 urządzeń IT
  • Stosujemy najnowsze technologie i innowacyjne rozwiązania
  • Każdemu Klientowi przydzielamy indywidualnego specjalistę
  • Oferujemy najwyższe standardy obsługi i błyskawiczny czas reakcji na zgłoszenia
  • Umożliwiamy bezpłatny dostęp do oprogramowania umożliwiającego pomoc zdalną
  • Zawsze indywidualnie podchodzimy do zgłaszanych problemów

Oferowane korzyści

  • Redukcja kosztów związanych z obsługą informatyczną firmy
  • Zabezpieczenie ciągłości pracy systemów i sprzętu IT
  • Minimalizacja ryzyka przestojów i niebezpieczeństwa utraty danych
  • Doradztwo w zakupie i dostawa sprawdzonego sprzętu komputerowego
  • Bezpłatna dostawa sprzętu zastępczego na czas naprawy
  • Korzystanie z szerokiej bazy wiedzy wykwalifikowanych specjalistów
  • Bezpłatny audyt i ewidencja całości infrastruktury informatycznej przedsiębiorstwa

Obszary wsparcia

Zapewniamy kompleksowe wsparcie w zakresie opieki nad sprzętem IT, bieżącej pomocy dla użytkowników (Helpdesk) oraz administrowania siecią.

Wsparcie infrastruktury IT

  • Konserwacja i naprawa sprzętu IT: komputery stacjonarne, laptopy, tablety, telefony stacjonarne (analogowe i VOiP), smartfony, drukarki, kserokopiarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne, centralki telefoniczne
  • konserwacja i naprawa infrastruktury sieciowej: serwery, routery, modemy, switche, Firewall, sieć Wi-Fi, łącza VPN
  • Instalacje i konfiguracje stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych
  • Pośrednictwo w realizacji napraw gwarancyjnych
  • Dostawa i montaż materiałów eksploatacyjnych
  • Doradztwo i ocena kosztów w zakresie rozbudowy i modernizacji sprzętu oraz sieci
  • Dostawa i instalacja urządzeń pamięci masowych i archiwizacji danych firmy ICY DOCK® (wyłączna dystrybucja na terenie Polski)

Helpdesk i zapewnienie ciągłości pracy systemów

  • Bieżące wsparcie pracy systemów operacyjnych: Windows, Apple, Linux
  • Kontrola bezpieczeństwa i ochrona antywirusową systemów
  • Wdrażanie systemu kontroli i poprawności wykonywania kopii zapasowych
  • Doradztwo w doborze, wycena, zakup i instalacja oprogramowania
  • Aktualizacje oprogramowania
  • Diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń oprogramowania
  • Konfiguracja i zarządzanie pocztą elektroniczną
  • Serwis oprogramowania księgowego: m.in. Raks, Symfonia, WF, SoftLab, Simple, Subiekt, Optima
  • Ewidencja i zarządzanie licencjami na oprogramowanie
  • Projektowanie i wdrażanie specjalistycznych systemów informatycznych na bazie autorskiej platformy systemowej Prelude BPM®

Wsparcie w zakresie administrowania siecią

  • Monitoring ciągłości pracy systemów operacyjnych w systemie 24/7/365
  • Usuwanie awarii systemów kluczowych
  • Instalacja i serwis oprogramowania sieciowego
  • Projektowanie i wdrażanie systemu archiwizacji danych
  • Aktualizacja oprogramowania serwerów
  • Przyłączanie i konfiguracja klientów sieci
  • Udostępnianie systemu kont oraz zasobów użytkowników
  • Konfiguracja łączy VPN i sieci Wi-Fi
  • Kompleksowe zabezpieczanie danych
  • Instalacja nowego sprzętu sieciowego
  • Optymalizacja zasobów dyskowych serwerów
  • Projektowanie i wdrażanie nowej struktury serwerowej
  • Migracje danych pomiędzy serwerami

Modele współpracy

Basic – godzinowy

Najprostsza forma współpracy, w ramach której rozliczamy się z Klientem wyłącznie na podstawie ilości przepracowanych godzin. Bazujemy na ustalonej w umowie stałej stawce godzinowej oraz gwarantowanym czasie reakcji.
Dla Klientów zlokalizowanych za terenie Warszawy standardowo oferujemy bezpłatny dojazd naszego specjalisty.

Standard – ryczałtowy z limitem godzin

Model współpracy, w którym ustalamy korzystny pakiet godzin serwisowych do wykorzystania przez Klienta w skali miesiąca. Dodatkowo, po wykorzystaniu pakietu, oferujemy ustaloną w umowie stałą stawkę godzinową.
W ramach tego modelu gwarantujemy pełną opiekę serwisową, gwarantowany czas reakcji oraz stały kontakt z dedykowanym specjalistą. MOSPAN zapewnia również pełne wsparcie w zakresie: planowania i doradztwa przy zakupie sprzętu i oprogramowania, modernizacji i rozwoju sieci oraz dodatkowych prac instalacyjnych.

Maximum – ryczałtowy bez limitu godzin

Forma współpracy polegająca na zapewnieniu pełnej opieki serwisowej z nielimitowaną ilością godzin. Współpraca z Klientem odbywa się na podstawie stałej stawki określonej w umowie.
Gwarantujemy stały czas reakcji, bezpośredni kontakt z dedykowanym specjalistą oraz możliwość ustalenia dodatkowego, indywidualnego pakietu świadczeń.
W ramach tego wariantu możliwe jest stałe oddelegowanie specjalisty MOSPAN do pracy w siedzibie Klienta.